Wednesday, October 19, 2011

Hik3...

Tajuk adalah gelak comel. Berharap ini adalah belog gadis remaja yg comel smbil membuat duckface bermulut muncung. Eh??!!
Ok gua bosan tahu. Bila bosan, mari hebahkan pd dunia ttg kebosanan yg anda alami. Semak la lately ni dgn email2 keje yg sana-sini KPI...sana sini nak achieve..da mcm MLM plak nak kena capai target segala...kot capai dpt menang alphard ke xpe la jugak. Abes cite bab keje. Ni nak tepek2 gambau je..suke menayang alkisah kehidupan sdri. Ini kan belog gua, suka ati gua la. Gua nk tyg, nk merepek, nak ape saje..gua xde nak up2 status kat fb kehape utk tatapan umum. Eh???!! Hik3...(gelak comel lg)..ni sj melayan anak2 bgumbira..ala tkat bwk men kat playground je..tu da abes sronok la..xkan nak ajak g clubbing plak..tu nak kena panah petir ke??lalala
encem gua ni mmg suke dok dlm ni
beliau mmg suke buang dan baling
ni ank dara gua bernama ardinakarey

fuhh..siryes bangatt


so what?
ini beliau tgkap pics sdri tahu...

sronoknyer berkubang dlm bola2 ini...
ini dania yg tgkapkan...leh hrp dah anak gua tu
ini beliau paksa gua tgkap smbil wat mulut gitu....pengaruh fesbuk lettew
ni pon nia yg amekkan...bagus la anaknda...tgk apak mu...tembun sungguh beliau..ternak lemak sana sini
*

*
*

*

*

padahal apakmu kurus je ms muda dulu..ni ms kat dead sea, jordan
tgk ms ni pun pose ala2 model...ms ni g umrah berbackground kan bkt uhud
lihat mak ko..mentennn jek...ekeke...
 Moral : Suami gemuk tanda isteri yg baik....erkkk!!!*muntahlajulaju*. Ok tu je. Xde modal nak merepek..tata.

1 comment:

Unknown said...

hahaha.. tak tahan ayat akhir tu..suami montel tanda isteri baek.. wakakakka