Sunday, October 9, 2011

emosi x terpimpin

jgn baca tahu. ni sj mmbunuh masa smbil mmg bangang xtahu nk buat apa tatkala gangguan emosi melanda. gua tgh sakit ati tanpa sebab..badmood tanpa punca..meluat tanpa akibat..menjengkelkan tanpa musabab..lu org penah rasa or simpan sesuatu prasaan tp xdpt diluahkan dgn kata2????gua selalu je..pendam dlm jiwa..mulut trkunci tanpa berkata tp biarkan muka bersuara dgn penuh kepuakaan...!!!ni kalau puaka niyang rapik lalu terpandang muka gua ni..mmg dia pon respek smbil berkata "hoh..ape punye puaka muka mnusia ni..kalah muka gua yg otai puaka ini..." silap2 beliau resign jd antu..tuka jd antu bonceng je.."bangggg...tlg sy banggg..."
sblm entry x bfaedah ini dpnuhi dgn kta2 nista,moleklah la gua off saje wifi spya tiada koneksyen intrnet..dan lebih senonoh gamaknyer gua tdo dgn tuntutan emasi yg tdk keruan ini. atau mgkin perlu mdengr lagu2 nasyid spt sephon kayu daunnya rimbun??atau haruskah aku lari ke hutan dan belok ke pantai????
atau mungkin mintak penampa???
sekian...hohh!!!
moral : kalau cuti..gua impikan 'cuti' yg sebenarnya cuti spt bermalasan d hotel smbil 'urui tapai kakai'(urut tapak kaki)...puiii...
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: