Wednesday, June 1, 2011

adoiiii laaaa...

ok..nampak tajuk da mcm mengeluh kann...memang la mak ni tgh tensi nakkk...tepon da rosak..sume no..gambau2..video2..and tahpape ada dlm tepon gua tuh...mmg la gua xkai tepon canggih..android..blackberi segala...tp..gua syg tepon gua tuh...dan yg paling sadis adalah penyebab utama kenapa tpon gua rosak adalah angkara anak gua sdiri....gini kisahnyer
pd suatu ptg nan indah...sang ibu yg bru pulang dr kerja...tatkala sang ibu siap mndi...dan mndapat ilham utk mencarik telepon telah bertanya kpd anakanda terchenta...si anak dgn patuh lagi penuh tatasusila pon mghulurkan telepon kpd sang ibu...sang ibu pelik kerana skrin tidak bernyala...."owh, xde bateri kot"...off n on balik pon still x idop....bertanyalah sang ibu pada si anak :
ibu : nia nape ngan tpon ummi ni?nia watper?
anak : TEPON UMMI KOTOR...NIA BASUHLAHHHHHH.....
ibu : apeeeeeeeeee????(trus bukak tepon, nmpak ada basah..ms dia kasik elok kering..maybe dah lap pas basuh, suara gua da mula nk jd ahli sihir)
anak : ELLLEEHHHHH...ITU PON NAK MARAHHHHHH (berlalu dgn muka yg begitu x bersalah skli)
*

*

*

*
adoi..nak bekhen sedas dua kang...anak sdrikkkk..redho kai tepon gua yg lame...nokia tu ada torchlite..kamera berasingan...huhu..lu org hadooo...gua redho..tu pasal la gua xnak kai tepon cecanggih(ckp je la lu x mampu)...anak2 gua mmg teruja ngan gajet2 ni...terpksa la kmpul duit nak bli tepon baru pasni...pasni nak tulih kat status fb "ASBEN...BELIKAN AI TEPON BARU..ALA..HTC PON BOLEH..." -mata keatas, tgn kedada-(bajet asben gua baca..padahal dia pesbuk pon xdo....ekeke...saje keji2 up status gitu boleh...)....lastyly..gua berharap jgn la dania wat2 eksperimen pape ag..riso gua...kang tetiba....

ibu : dania, adik mane????
anak : DALAM PETI AISSSSS
ibu : nape??
anak : ala...dia kan panas..dok dlm peti ess sejuk sikit
itu kalau bebetul terjadi mmg gua PITAMMMMMMMMMMMMM 24jam...(tinggi tul anganan gua..). ok tu jek nak ckp..so kengkwan..sedara mara..silalah PM no lu org kat fb gua..or can leave msg here...tengkiu...

p/s : JGN BIARKAN TELEPON ANDA KOTOR..JIKA TIDAK MAHU HIDUP ANDA HIDUP DGN PENUH MISTERRRRIIIIIIIIIIIIIIIII..........

1 comment:

Anonymous said...

kesian mama zue.....
ekekekee.....