Tuesday, February 15, 2011

Tolong Ingatkan Aku!!!

TOLONG...TOLONG...TOLONG INGATKAN AKU..JIKAU KAU TERSEDAR..
ok..ini entry adalah utk pesanan dirik sdirik..smbil2 menakutkan diri sdirik jugak. semakin hampir 28/2..semakin takut..takut mcm nak kena viva utk thesis masa kat ufo dulu..juga tkut spt tahu ms utk beranak adalah smkin hmpir..tkut spt ms utk akad nikah..tkut suami tergagap2 kena akad namblas kali..juga tkut utk hadapi mlm pertama..(eh, ni tkut ke teruja???)
TAKUTNYERRRR....dah tahu takut nape kau x stadi??stadi??mcm la aku ni stadi sgt kan...masuk u pon naseb baek je tu haha...takutnyer nak di iview utk "TEMUDUGA PERLANTIKAN KE JAWATAN TETAP PEGAWAI PENDIDIKAN PENGAJIAN TINGGI GRED DH41 BIDANG PENGKHUSUSAN TEKNOLOGI MAKLUMAT (RANGKAIAN)"...ok tgk tajuk tu pon aku da takut oke. sbb da lame aku x g iview memana esp gomen..last aku g iview DPLI thn lps...tu pon xlepas..dan beberapa thn lps g assement lhdn...3 ari kat ukm..itu juga kantoi..aku mmg sinonim dgn "exam-lulus-iview-kantoi"...kahsihannn..xde rezeki nk msuk gomenkah dahku ini???atau aku mmg fail berkomunikasi??xpe..ai redho..janji keje halal...

aku dah la lame tinggalkan u..nak tanye pasal network segala...social network aku tau ar...baca2 forum..adalah agak ngeri iview ngan SPP...banyak facts..physco segala...lahai....tanye aku bab facts ni aku lemah...

1. Terangkan kekuatan/kebolehan anda
  • fast learner, komited...itu ini puji diri...
  • sy sgt multitasking
  • sy terer memasak+membasuh baju+menyapu smbil mndukung anak
  • sy terer berblogging
  • sy terer merenung internet smpai lebam
2. Apakah NKRA
  • kwn sy ckp Najib Kerja, Rosmah Arah -->>sy tak tahu dimana kebenarannnya..
3. Apa beza DH n DG
  • Dg=cikgu, DH=lecturer...
4. Describe how to setup a network
  • oo..social network ai know..1st sign up the facebook acccount...then u can bersosial until yu lebam there...damn!
Ok. TOLONGLAH sesape ada exp..kasik tips kat aku yg maha lemah lembab ini. Jasamu ku kenang..haiceh (kalau nk mitak tlg..dan2 jek nak kenang2 segala)...jgn sok dlm bilik iview aku kena panic attack sudah...
p/s : TOLONG DOAKAN AKU BERJAYA!!!

2 comments:

.ilinadia. said...

gud luck. sy pon akan ke interview ni. nevess. x taw nk prepare ape. bace forum sgt mngerikan!

Unknown said...

saya hanya mampu doakan semoga dirimu berjaya mendapat pekerjaan itu.. okay..

NKRA itu sangat kelakar okay.