Saturday, February 19, 2011

Melda Ahmad - Kimia



Ok...suke x lagu ni?suke x?suka lah tuh...sempoi je kan..maha sedap kannn...korg kenal x melda tu?gugel la sdirik ek...dia ar blkon dlm gadis semasa tv3 tu ha...feeling2 zmn2 berchenta dulukala..aku mmg ada kimia ngan asben aku tu sejak dr mata bertentang mata gitu...wahhh..mesti ada yg kembang tekak ble aku nk cite psl kesah perchentaan kami...takpe..takper..aku x citer pon..yg penting ms jumpa asben aku tu mmg dejavu sbb mcm tetiba mcm penah kenal+nmpak kat mane2..padahal xpenah pown..tu je nk ckap...bermula dr wujudnya KIMIA antara kami...maka bermulalah percintaan secara FIZIKal..dan akhirnya berhubung secara BIOLOGI..kuikuikui..ok..aku nak dgr smpai namblasratus kali lagi nih...smlm da dgr patblasratus ngan cikjah, fari n x memasal piee skali..mari perasan feeling sesama!!!!

No comments: