Saturday, February 12, 2011

Dania da 3 tahun weh!!

Mari bercerita benda yg da basi. Ok..11 Jan 2011 lepas adalah genap anak dara aku berumur 3 tahun. Besar da dia. Da leh harap tlg itu ini...antaranya :
  • tlg amik brg
  • tlg amik diapers adik
  • tlg "jaga" adik
  • tlg kemas menan sdiri
  • pndai mkn/mndi sdiri
  • pndai g weewee sdiri
  • pndai pukul telur
  • pndai menyibok
  • pndai membebel ibu sdiri
  • pndai merajuk
  • pndai meragam n mcm2 ag ar hingga kdg2 nak bekhen pon hadoo...
Kdg2 cam kelakar plak..ada ank yg da bleh aku borak2. Thp plak anak aku yg byk mulut ni..redho je la makpak ko..tp ngan org x kenal, dia cam pendiam n pemalu. Aritu aku ni kan suke perasan muda-mudi...pkai la sepit reben2 tu kat tdg cam zmn skrg...bleh plak dania tenung aku..pastu ckp.."x cantek pon pkai camtu..." thp wat muka lak tu..mcm kan mmg hodoh benarlah mak kau ni ekkk....aku cam..eh..betul ker...kahkahkah..dak kecik ckp jujur, x menipu...tp..eh, fedulik la..ko period pon blom, mane tau fashionistas segala kan...
Thn ni xde bday party cam thn lps...so, just bwk nia g mkn2..bli kek seketul...ajak g men kat playground...ckp la tu anaknda kan..

mika jgn tensi2...pg dok umh nenek dediam, kami nk g berjimba2
seee???suka kan dpt seketul kek
ye kami lg
mkn kek
gemoknya la ko skrg ye suami...
hubby punye
aku punye
da siap mkn, mari bermain pula
dan main lg...

"HAPPY BDAY SAYANG...U WILL ALWAYS B MY BABY"

p/s : owh..sedihnya tiap kali lihat tumbesaran anak2 dan bapak dia skali..cptnyer mereka membesar...papepon..syg kamu kuat-kuat!!!

No comments: