Friday, May 4, 2012

Siri Bercakap Dengan Dania : Edisi Gossip Uolss

Gua ni kalau mengantuk+bosan..mmg mula la nak menabur cerita kat sini. Padahal monthly report x siap2 lg..ehhh..malas n xde napsu nak buat lagik. Smlm gua borak2 ngan dania..cam biasa la tanya itu ini..sekali tu..we olss mulalah bergosip uolss...

Nia : Ummi, semalam kan alya qistina nangis tauuu
Gua : Dah kenapa nak ngis? Akak buat dia ke?
Nia : X...bahu dia sakit tauu..dia ckp mama dia jatuh atas dia
Gua : Hah..yeke..camner mama dia leh jatuh plak
Nia : Sian dia tau..alya qistina (sebut nama penuh sokmo) cakap kan, mama dia jatuh sbb ayah dia tolak...pastu mama dia terjatuh atas dia...ayah dia dah jd org jahat tauuu...
Gua : Yeke..mama dia bergaduh eh
Nia : Alya qistina cakap..mama ngan ayah dia gaduh2..ayah dia marah2..ayah dia tolak mama dia..sian tauu..pastu alya qistina nangis...
Gua : Alamak..sian dia kan...mama dia gaduh pasal apa (yg aku da kepoh nak tau hal rumahtangga org ni dah kenapa kan..hik3...)
Nia : Xtau..esok kakak tanya...
Gua : Xyah la...eh esok latihan sukan kan...
Nia : Ala...kakak macam malas je g skul esok..akak rasa macam SAKIT JIWAAAAA je...

*

*

*

*

*

*

OK. BELIAU SAKIT JIWA G SEKOLAH. SAKIT JIWA.....

*

*

mane plak beliau dpt pktaan tu..paham ke beliau makna sakit jiwa tu??ko mls g skolah...ni mak kau ni yg sakit jiwa kelakkk...

Bersama buku yg dipaksa setiap malam kena baca. Kdg2 nyesal plak perkenalkan "Bedtime Story" kat beliau. Konon bajet cam omputih la nak kena ber bedtimestory bagei..padahal mak kau ni pemalas nak bacakan...


Published with Blogger-droid v2.0.1
Moral : Sedak jugak ada kwn bercerita kat rumah. Gosip ngan abah kau mcm xde makner jekk..keh3..

No comments: