Tuesday, March 6, 2012

Yes Captain

Ok. Gua xde mende nak citer. Saje mahu bongkar gelojak dan gelodak di jiwa yg gua tgh mabuk dgn drama2 korea kat one. duluuuu...gua malas nak layan cite kat one hd ni...gua ni bkn ape, kalau sekali da terjebak..jiwa tu meronta2 nak tau smpai abes...padahal gua bknlah peminat kpop..tp drama2 dia ada la gua leh layan...paling gua xleh miss stkat ni...ada 3 drama...

YES CAPTAIN

WHEN TOMORROW COMES


FIRST WIVES CLUB

paling sedakkk Yes Captain...
si dania pon da mula panggil gua "ommmaaa" (mak dlm bhs korea)...pastu "gamsa-hamnida" (terima kasih)...pingsan....

ok tu je nak cite.

**sedang gigih tgu loading cite..maklum x menahan tggu kat tv utk episod strusnya..**

boleh tgk kat sini Yes Captain

1 comment:

Unknown said...

haha.. gua pon sama.. tgk hd lagilah best.. wakakaka..

tp gua boleh kontrol..hik hik