Saturday, November 26, 2011

Xde tajuk

Batuk. Batuk. nak taip bunyi batuk x reti. Ye gua msih batuk, tekak msih skit dan deria rasa adalah pahit. Ini adalah rentetan kisah pendemaman gua bermula isnin aritu. Senin tu da rasa bdn mcm sejuk + panas =luluhawa...tp sbb da jnji ngan sihirian nak terapi tekak, maka gagahkan diri g jasko utk menyumbangkan suara. Ni pestime bwk anak dara g terapi skli. Lps abes pstu jln2 terapikan si anak dara pula dgn main playground kat jj tu..gua blik. mlm tu da bermula la episod demam. Ni dmm yg thp gua memang melepek abes la. Sakit sluruh sendi, kalau kena angin pon bdn gua rs bisa. Bgn je mt mcm gelap2 gitu, batuk2 n muntah. Tu la keadaan gua smpai ke hari rabu. Thp nk mkn pon gua tggu je en suami blik keje tapaukan sup kehape. Khamis pg, gua msih lg batuk+muntah...ble da ptg bru ok sikit.
****abes cite psl demam, mls nk taip****
Ptg tu asben ajk g DP, gua bajet msti nk ajak tgk twilight lettew kan..da smpi dia ckp nk jmpa org kejakk..gua mula la nak berangin kan..tetiba nak kena jmpa org bagai..gua da selebet2 ni...gua da nak merajuk ni....(da mrjuk punn....dasar x pdn ngan tua kann...)...rupa2nya nk wat seprais..dia da booked massage treatment for 1hour kat Mai Beaute Spa. keh3....gua yg muka merajuk x jd ni, trus la mcm termalu2...lps tu, dia tmbh keheavenan si pompuan x sadau diri ini dgn cerita fav gua..twilight : breaking dawn part 1. ha sbnornye nak citer pasal filem ni la...
-googled-
Sape suke twilight saga ni...angkat tgn!!ok fine, xde org agkt. gua sorg je minat..bg gua, inilahhhh twilight yg paling membosankannnn...en suami da brpa kali menguap kebosanan..adeii..x menahan aku nk tgu part lawan2 ke hape mcm yg b4 ni kan...meleret2 sgt kisah hanimun si bella n edward ni..cium..cium..ciiummm...pastu peknen ank vampire...pastu bella mati....eh..x..xkan heroin mati awal kan...baru part 1..nk tau kena tgk la uols. Yg aku suka part bella nk kawen...pstu tetiba jacob si kekasih gelap dtg..trus aku skli nak menangis..over..yg tu je la pon aku suke..lps tu..bosan nak matii..hoh..hrp part 2 nti..senonoh la sikit jln ceritanya...

Moral : sesekali dpt seprais tu sedak jugek..berkali2 pon xpe...keh3..ok tu jek nak merepek tatkala bosan bkerja di ari sabtu. dah la bebudak yg dtg ni bau sume cam tungkik..puii!!!

No comments: