Sunday, November 28, 2010

Kisah & Lagu

Oleh sbb arini bekrja dgn thp kebosanan peringkat tinggi, maka marilah mencipta karangan disini. Pg td dgr sinarfm ruangan kisah dan lagu. Dan2 otak aku scan2 memory sdiri utk mengingat kembali kisah n lagu versi aku. aku ada. kau ada????? antara lagu2 yg bile dgr teringat kan kesah nan lalu adalah spt ini (mana yg teringat jek la...)

Janji Padamu - Exist
ok ni lagu zmn sek menengah..nak kate cinta monyet pon x..sbb skolah2 biasalah kan..weh aku minat ko, ko minat aku x?jom jd kapel???aku bukan lyn sgt..tp saje nak kasik warden benci, maka aku gatal2 utk terima undangan dating hak hak hak...si dia kasik lagu ini..tah pape..beserta dgn cloud 9..geli plak ngingatnyer..cloud 9 jekk??maklum skolah kmpung..fererro rocher xde ag time tu, lgpon kat ko-op skolah itu jek yg paling best gamaknyer...pastu si dia ini pndah skolah aku pon tatau nape..nmpk sgt aku xminat pon kat dia benornya hahaha....

Siapa Yg Rampas Cinta Mu - UK's
lagu2 uk's mmg berhantu la zaman skolah dulu kan...sma cam lgu2 kru..slam..etc..tp lagu ni sbb eee aii..kembang plak tekak nak cerita...ada 2 org mamat minat kat aku yg hitam berkerak ni..maka slh sorg kasik lgu ni..aku mcm ape kess???aku x minat pon kat 2-2..aku kan sombong...biasa la ar dak KRK or dak2 kelas sains mmg dicop sombong..sbb budaya kat skolah aku yg tah pape tu..dak2 krk/sains jenih kwn sesama sdri..dak kelas2 bawah..x kwn..apetah lg nak kapel ngan depa...dlm 2-2 kes di atas..mamat2 tersebut adalah di kalangan dak2 kelas biasa+dak sport+itam x ensem sgt tp gelemer+nakai!!eh, nape jenih2 ni jek minat aku???nape x best student ke minat aku??konpem aku terima ngan senang ati..eh, skolah2 da gatai...

Fiona - 4U2C
haha..lgu persembahan kitorg ms form 2 if xsilap..kalau ingt balik..kejinyaaaaaaaaaaa......

I Dont Wanna Miss A Thing - Aerosmith
ha..tgk tetiba lagu omputih kan????maka ini maknernya jiwa da bkembang..masa ni aku da kat asasi um..tingat lagu ni aku n boifren ditemani si bff mkn mlm kat kedai makan 5th college..diselangi lagu ini...auwww....suami, awak lah bf sy kan waktu tu??

Gemuruh - Search + Wings
waktu ni the mall kat kl tu ada indoor park segala...ingt lgik..nek matterhorn(betul ke ejaan tah)..ala2 rollercoaster gak la..pastu tetiba aku cam owh takutnya...padahal sengaja blakon utk tarik phatian si teman lelaki..maka si teman lelaki memberi earphone utk tenangkan jiwa..kongsi sorg satu..dan lgu yg diputar adalah lagu ini...time tu kaset ag wehh..ceh...saje geli2 kan..tlg lahh..auwww....suami, awak lah teman lelaki sy kan waktu tu??

Love Song - 311
si suami suka lagu ni..maka sy dgn perasannya anggap lagu ini utk saya...ms ni awal2 kawen..memasing dok jejauh...hehehe

Selimut Putih - El Suraya
"Bila Izrail datang memanggilJasad terbujur dipembaringan".....ha yang ni xdok teringat dah..ni peringatan utk diri sdiri dan suami hahahahaha..sila takutt dan insafff!!!!!

p/s : tu la kan..bile dgr lagu..maka teringat akan kisah di sebaliknya. tu jek yg mmpu aku ingt, nti kalau aku tingat lgik..aku apdet versi ke 2 plak hehe....

1 comment:

Unknown said...

banyaknya kisah dan lagu.. saya [un mahu mengenanglah jugak..wakakaka..