Sunday, November 21, 2010

Cuti-Cuti-Banjir-Kelantan-Tganu Part 1

1-3 Nov ritu sy n fmily n adik (ipah) n my mum g la coti-coti-mesia ke Kelantan..mka wajib singgah adalah Tganu. 3 hari 2mlm kat sana. Sebenornya sbb pegi adalah krn si suami ada keje pd 2hb tu...dah alang2 tu..lebih afdal mmbawa anak istri kan. X sbor nak g rantau pjg nak cuci2 mata hangkut pape yg patut...tp..malangnyer musim hujan pulak dah..siap banjir lagik...spjg dok sane..kami tido sini..mmg murah n selesa n dlm pics x bape cun..tp sebenaunya sgt berpuas hati dgn apa yg disediakan, dekat jek ngan wakaf che yeh...jln masuk siap ada kubur kat tepi...tp dah smpai..tu dia tersergam indah menanti kami..eces...pastu tuan rumah ni laki bini cikgu..baek pulak...sengaja x moh tido hotel..sbb senang anak2 nak di jaga oleh mak n adik sy...hehe..meh ler layan picx yg x sbrapa yg smpt di ambil...

makhluk di atas mmg sbuk nak bgambor kat hentian pertama kami dr kuantan iaitu petronas jakar...apekah xde name len nak kasik kan....

ok...aku same naik nk bgambau jugak..dah la muka cam gemok...redho

singgah bekfes yg mak bawak kat pantai kemasik yg cantek nak mmpossss

oleh sbb santekkkk nk mmpos maka kena amek piccantek bukan??

di atas tidak santek malah terencat
owh..ini mungkin santekkkk
ini juga
begitu juga yg ini
kecintaan hati
muka kau lagikkk
owh keshayanganss..mcm kat bondi beach shj...prasannnnnnnnnn

utk hari pertama,dr phg..singgah mkn2 kat kemasik...ujan lebat..gilir2 bwk keta ngan suami..smpai kelantan da ptg dikala ujan lebat melanda..petanda yg sgt cemerlang utk berjalan2..smpai trus carik guest house tu...bgkus mknan segala...terlentang kekenyangan smbil ditemani hujan yg mencurah2....oooowh.....

2 comments:

jijie said...

huih kak.. cuti sakan na... hehe

MAYA said...

kami pun dh lama tak bercuti-cutian.. tahun depan ajelah..

pantai kemasek yg best..