Sunday, December 12, 2010

Rayyan Fantasi by RAM

-googled-

Ok..kelmarin da dpt itu..suami belikan..da beberapa ari g kedai buku..xde..kedai buku len mmg lmbt..MPH je selalu ada n cpt kluarkan karya2 Ramlee Awang Murshid ni. Tp lom baca ag. Since da baca tetralogi Bagaikan Puteri...aku da jd peminat karya abg ram ni. sbb cerita dia adalah novel thriller islami...cinta2 tu ada selit2 sikit...tp yg penting dia buat otak aku berfikir..at the same time ada pengetahuan baru yg aku dpt. smjak da kertu nie, rasa cam geli2 sikit nak bc novel2 cinta remaja...hehe..sama cam filem jugak..aku sukakan karya2 mr. night shyamalan..tp, filem dia susah nau nak kluor..tpksa tggu...tp aku rasa, lately ni..karya mr night kurang menyengat mcm the sixth sense...unbreakable...1 je karya dia aku xdan tgk..the last airbender sbb org ckp kalau x bc komik, maka x tahu..so x tengok. ok balik semula pd buku di atas..hrp karya baru ini memenuhi tuntutan otak aku...spt mana buku2 sblm ni esp hijab sang pencinta..menyebabkan aku terujakan Si Laksama Sunan itu....ekeke...ok..nak baca dulu..bai..

p/s : time kasih ye suami..len kali belikan lg...bkn suh bli emas pon, buku je hehe...

2 comments:

MAYA said...

rajin gak ko baca novel.. aku pesen malas membaca..hanya membaca bahan2 utk mengajar jek..hehe

ummimikadania said...

maya : kau lecturer len ar...aku ni kuli..maka utk "bunuh masa" skali skala membaca la jugak..tp novel karya dia ni je la huhu..selebihnya aku bunuh masa dgn blogwalking miahaha....