Thursday, June 3, 2010

Happy 4th Anniversary

Hari ni genap 4 tahun sy kawen ngan beliau. Kenal aje da hamper 13 thn. bapak lame, kalu kawen trus dulu...anak sy da amik upsr thn ni. Beliau ni 1st luv sy tau...masuk2 kelas tetiba terpandang akan wajah kepam beliau, tetiba terasa dejavu like "eh..mcm penah jumpe la mamat tu..tp kat mane....". Mungkin da tertulis di luth mahfuz..beliau yg tidak pandai bergaya dan kurus meleding ketika itu adalah jodoh saya...huahahaha....dolu, dolu la...sblm berboipren kan beliau..tingin nak carik boipren yg mcm Azroy Gila2 Remaja tu..da la ensem, bwk moto,pandai,pandai nyanyi, pndai breakdance..siap derma darah ag kat bapak suziana...ekeke...tp x mengapa..wlau beliau tiada ciri2 begitu, sy ttp mencintai beliau.

Perkenalan di alam asasi (hoh suh bljau, ko berchenta eh) bermula hanya dgn sebotol kicap manis cap kipas udang. sungguh x romantik. beliau adiahkan sy kicap yg dibalut dgn sungguh indah, ttp bile di buka adalah spt ingin mencarut dan mencurah kicap tersebut diatas kepala beliau. tp ble besday sy thn berikutnya, beliau adiahkan sy sebotol botol yg berbentuk spt kicap dlm tin ttp ada tulisan "versace" wane merah dan berbau harum. idung pon kembang la dpt adiah tu. oh..sungguh materialistik???tidak...dpt kicap pon mak redha oke ekeke....

Sepanjang pchentaan kami..gaduh+baik+merajuk+pujuk+baik smla+gaduh lagik+baik ag+ tu da adatla kan..tp beliau ni mmg sabar ngan sy.tuggu berjam2 sy siap nak deting pon tdk mengapa, teman soping tidak mngapa..sume tidak mengapa.time kasih la en suami ye.bercinta bagai mcm nak rak...akhirnya kami bertunang n kawen..skrg da anak 2. eh, kenapa x cerita pasal kelahiran anak ke-2 sy tu eh. oh, kendian2 la...sbb byk sgt nak stori...jd lebih afdal wat entri ini dahulu.
ckp la ko merapu tu syaitoonnnnn!!! xde org nk hadap bace kesah percintaan kau tuh. mcm la hebat sgt kesahnyer ekeke....eh, pedulik la..ini belog sy...ada aku kesah????????????

bersama beliau yg dimaksudkan itu..

p/s : kalau suami mmbaca, hppy anniversary b...moga ikatan perkahwinan kt kekal hingga ke akhir hayat tanpa kehadiran madu2 yg tidak diingini. dgn ucapan...ilebiyu..mls nak ckp pepanjang, jumpe kat umah je kang...i kasik adiah kasih syg!!

4 comments:

ezanoor said...

Happy Anniversary kakzu... Semoga kasih sayang berkekalan hingga bile2... ada kemungkinan tak, mika dapat adik??? wakakak

ummidania said...

tidak utk 5 thn akan dtg...kot selamanya pon xpe huahaha....ckp la sepasang tu...

nurfarida said...

Happy anniversary to kzue..god bless u n ur family

mamarempit said...

zue-...gambo tu...amer tenung kt mane tu... :p...hahahah...sensed la ini gambau...