Thursday, January 8, 2009

Kursus

Huhu..lamenyer x apdet..bersawang dah sket2 napak..papepun ummi nak wish Happy New Year to all dulu la...semoga thn baru ini membawa seribu rahmat dlm setiap kehidupan kita..InsyaAllah..
So..esok ummi kena g kursus (8-21 hb) kat Hotel Flamingo, Ampang. Nia ummi dah antau balik kg untuk dijage leh tok n makcu n org2 di sekeliling..dengan deraian airmata dan air hidung yg sama geli gak nak keluau..dania ditinggalkan oleh ummi semasa tido..kalau nia jage lagik susah, kang ade yg x jadik g kursus..ummi anto nia 3hb...so ummi amik balik lepas ry cine dlm 25/26 hb..uuu..lame gak tu..hmpir sebulan la ummi x dpt jupe nia..sedeynyer..td dlm keta pun ngis ingt nia tau...rndu sgt2..besday nia 11hb ni..tp ummi x dpt smbut on that day..so, kt postpone ok sayang busyuk anak ummi (mcm la dia phm sgt minatang besday tu hape..)
huwargh...eh2..ngantuk plak bijik mate nie...apekah maksudnyer?owh..nak tido la tu..
cite pasal kursus yg akan dihadiri oleh peserta dr seluruh mesia tu nati (saje wat napak cam gempak "satu mesia" tu haha)..erm...14 hari...so, baju nak kena bawak bape nie?14 helai baju formal dipakai siang (bj kurung kot), baju casual sebelah mlm..14 helai...baju tido..baju utk senamrobik..tiap2 pg laktu ada senaman..x pepasal jek kena bli kasut sukan..beli cap power jer..murah sket..kang beli cap adidas kang..dah kena jd atlit lak..uu..mau satu lemari aku hangkut sok...dok hotel..nak basuh baju katner kan..xkan nak suh laundry hotel lak..mahal kot..tah,x penah lak gune service laundry kat hotel..
Senarai peralatan yg perlu dibawa:
Diari,maklumat2 yg telah ada
Charger tepon,camera,thumbdrive,etc
toileterries
14 helai baju formal
14 helai baju casual
14 helai panties x 2 = 28 helai (siang mlm)
7 helai baju tido (selai pkai 2 kali)
3 helai tracksuit (smlm beli selai ag kat giant)
baju utk senaman maybe dlm 7 gak (selai kai 2 kali)
beberapa helai baju melawa (utk aktiviti kumpulan...saje melawa..dgn harapan dilantik mnjadi ketua kumpulan huahaha)
kasut sukan cap power yg dah beli kat bata jusco smlm
kasut bertumit vincci ku itu
kasut nak p mkn...ala..kasut lame dah mcm kena kurap-->harus dibeli esok..
alatan mekap (harus dibawa demi penampilan melawa tadik)
tudung yg harus matching dgn baju yg dibawa
cukupla setakat itu senarainyer...mau satu almari den hangkut...mato dh ngantuk..nati apdet kendian letak gambau2 kasik ceria sket..see me after kursus la..lalalaalala....zzzzzzzzzzzzz....gudnite..sy tido dulu ye.."saya..saya jgn lupe baca doa tido ye, kang mimpi ngeri plak kang"---kate saye di dalam hati sebagai peringatan sblm tido, maklum la nak tinggalkan suami 2 mggu huhu..mule berprangsaka buruk...x baik..jgn ikut tau...bye--

2 comments:

eeramaya said...

aku dah merasa camner bila zafirah aku antar blk kpg dulu..3 minggu mcm 3 tahun..sedey..

lama gak ko otstesen..buzy woman..hehe

FeNdIYa said...

cian nyer kat nia....