Friday, January 23, 2009

Dah abis kursus

Finally dah abis pun ksus...RINDUnyerrrrrrrrrr kat my luvly dania. Ptg nie baru ummi n abah balik phg nak amik nia. X sabau dah nie...hanya tuhan sj yg tahu perasaan ni..mcm tu rupenyer hati n perasaan seorang ibu. Lagik2 ble adik ckp anak ummi dah gumuk la..nakal la..dh pndai jln sket2 la..dh pandai ckp perkataan baru iaitu "ape?"..hik hik..

This is my 1st time ummi tggalkan nia selama ini. B4 this ummi just tggalkan 3 hari jek..abah je jage..tu pun nangis dr melaka smpai seremban huahaha..smpai kl mata bengkak..xleh nak cover langsung huhu..

erm..ape lagik nak tulis...nati2 baru letak pic ms ksus la..

3 comments:

eeramaya said...

memang sedey n rindu teramat kt anak kan.. kt hubby tak plak rindu cenggitu kan..hehe..

Muhamad Edy Bin Abdul Kasim said...

salam...
dah balik kursus ni dapatla lepaskan rindu k.zue pada anak n suami kan :).. CD gambo² masa kursus saya dah poskan smlm. tunggu la ye

mrsaya said...

ermmm mesti dh ilang rindu kat nia kan???peluk cium dia byk2 la...cian dia kena tinggal lama ngan umie..xpe seb baik nia kecik lg tp bila besau nanti nia jerit n nangis kuat2 biar umie xjdik g keje mengenangkan aksi nia yg over tu...ingat tu nia ibu pesan ni..umie nia tu nmpak jer maintain xde pape tp hati dia cepat tsentuh...(kesannye umie nia nangis sepanjang jln di dlm bas...) kantoiiii...hehehhe