Thursday, September 8, 2011

Aku Dah Teruja Nih.....

Aku kan cpt terpengaruh gitu. Maka aku mmg dah teruja ni. Hajat nak tepek cite raya. Tp dah teruja, maka tepek ini dahulu. Korg xyah baca n amek tau sgt pon xpe. Ni sbb aku teruja sgt maka aku kena letak dlm belog. Kekdah adalah ini entri utk diri sdri. Korg g buat keje. Xde pekdah baca...tahuuu??
Menatang gapo la yg buat aku teruja ni? Ala xde pape sgt, tp sbb bangsa dan dasar cpt terpengaruh gini la kan.

*


*


*


*


*


*


*

*


*
tadaaaaaaaaa
Olay Regenerist
Ini sbb aku rase mcm best je nak cube. Gara-gara blog Diana n Filla aku da teruja thp cipan. X memasal kan. Pastu aku review2 kat tenet mcm bg testimoni yg menambah keterujaan aku je. Macamla aku byk sgt duit mcm diorg nak beli satu set. Aku mgkin mampu beli cleanser foam je gamaknyer...tu pun kat mydin. Eh, aku da g usha smlm kat mydin..ada jual..tp x complete set..yg botol2 mcm kat atas tu xdo..serum segala abes stok gitu. Aku kena g watson ke guardian plak dah lps ni. Umur kan da senja gitu...maka kena la pakai produk anti-aging kan...amboi....keh3....x sadau duit ada duaposen je....

Moral : Jom g beli. Aku mmg xsadau dirik..jom x sadau diri secara jemaah...bukan ajak bli produk kaunter pon..olay je pun kan....

1 comment:

illa said...

nokkkkk
sama la ngan aku...
aku dah teruja ni
tp dok pikior mampu ke nk pakai haha
nak sambung bli safi rania pon menggeletar..

tp olay ni perghhhh cam best kan...
pls bg hadiah kawen !