Friday, September 9, 2011

aku belasah kangggg

ni..nmpk da dtg roh rajin nak merepek kat belog. nak merepek secara pukal. bukan tujuan utk naikkan nuffnang aku yg ada rm8.02 itu ye. ni sbb aku mcm da putus idea nk buat ape..men sim social asek abes energy...padahal aku da install pc version...dah..dah..bukan itu yg mahu aku ceritakan. ni cerita pasal anak aku la...sape lagik kan nak buat modal cerita..

Kejadian : Malam tadi, aku tgh mkn nasik. Nia tgh men beskal, mika tgh korek2 apetah aku xpasti...pak dia tgh smbung wat keje...situasi sgt tenang lg mendamaikan umpama sebuah kluarga bahagia yg tiada kedengaran tangisan mahupun pekikan dr sang ibu. Dan aku begitu aman damai makan nasik. Tgh sedak2...aku da mula la bunyi si mika berbual dlm bahasa-hanya-dia-yg-paham-kau-dan-aku-tidak-akan-paham, paham???aku masih stim lyn nasik masuk tekak...sesambil tu aku jeling2 la makhluk berdua tu..tgk si adik da sesibuk nak nek beskal si kakak...aku biaukan je...sbb da biasa gitu....tetiba....

nia : janganlahhh...sibuk je tau nak nek beskal akak
adik : #%$$%^& (bahasa bayi, korg mane tahu)
nia : haa....mulalah tu nak menangesss saje kejenyer...
adik : (aku da dgr dia merengek2)
nia : ha mula la tu...sikit2 nak nangis..sikit2 nak nangis...AKU BELASAH KANGGGG DUA-DUA. akak ni garang tahu takkkkkkkkkkkkkkkk???

aku yg dengar rase nak tersembam dlm pinggan nasik.ngeri dowh aku dgr dia kata nak BELASAH...dan yg lg ngeri DUA-DUA...dia nak belasah sape 2 org tu...xkan nak blasah aku skali..???ape kaitan aku dgn perebutan beskal diorg??

*************************************
Dah alang2 aku cite pasal nia, owh sekarang dia suka sgt sebut ini :

NGEJAHHH SKET BOHHHH...

mane dia dgr tah..dlm ceramah ustz azhar ade gak sebut tu...xpon cite yg si temulak tu..apa tajuk dia..kongsi ke ape...

Moral : Bebudak mmg cpt terpengaruh. Usahkan bebudak, ni ha...mak budak pon samer..ok bai...

1 comment:

MAYA said...

haha.. samelah wei.. diorang ni mmg senang ikut apa yg kita cakap walau sekali.. sabo jeler..