Thursday, August 25, 2011

25 Ramadhan

Tetiba apdet belog gituuu...ape cite aku pon tatau. Ni spt biasa entri-membuang-masa-kau-dan-aku kekdahnyer. Weh..smlm korg buke ape yer..aku buka cam biasa la...x memasak..ke param..x ke param..ke kedai mkn..xde idea..mkn fastfood..da bosan..mkn pizza..da bosan..mkn menatang ni pulok..dominos ni agak baru la jugak kat melaka..smlm adalah ari terjah domino, memula g yg dkt area Keluargaku..penuh yg hamat...g la kat bt berendam ni..penuh juga..tp adala seat elok molek tersepit utk 2 org..truskan la hajat dok situ..padahal waktu tu da bbuka..aku n asben minum air kotak milo n ribena yg da sesiap beli td...eh..tetiba mcm cilako jek cara penceritaan ni..maleh ar plak nak taip ni..nk kasik berseri letak jek gmbr yg aku cilok dr gugel..nama aku nak g snap luar dlm..segala mknan mmg xla...aku trus, allahumalakusumtu...je....

ni la tmptnye..-googled-

wajib order adalah ini -googled-
ini meat mania..-googled-
Cukupla 3 keping aku cilok, da mcm jakun sgt x penah mkn kehape..pastu da siap semayang, g paksen nk carik bju asben aku..xjumpe2 weh..ape payah benau nk carik..dr paksen membawak ke medin..dulu da cari kat tesco+jasko+tmn cempaka n keluargaku segala..xde okey..kompleks tul wane tema pilihan aku thn ni..bju aku+mika+nia sume da setel..bapak dia je xde lg..maklum la yg buat pyh tu sbb nk carik wane same yg cantek tp murah...hado??kot hado ko jumpe bitau mak ye...kui3..ok tu jek. malas nk merepek dah..baii...

Moral : Raya..ape la sgt kan..tp x slah nk membeli setahun sekali ye dak..ikut kemampuan la..xkan nk carik baju melayu aku nak kena g kat Man Kajang or Salikin Sidek plak kan..eh..pusat pakaian hari2 ade juai tak???...keh3...

No comments: