Tuesday, August 23, 2011

23 Ramadhan Dah Yer....

Diam x diam dah 23 ramadhan...mggu dpn da nak raya. Makin nak raya....makin sedih..sedih sbb nak tinggalkan ramadhan..sbb bila bulan puasa, kt sume nantikan raya..tp bila dah raya...nak tggu apetah lg..pastu amlan pon x seberapa...adoiii....
Puasa thn ni alhamdulillah...walau mgu pertama n kedua mostly aku bbuka pose sorg2..tp ok je la. Dah aku dok sorg, mmg xde la nk mkn sedakk2..ikut kerajinan je la..kdg aku buke pose ngan kari..tomyam..asam laksa...tp tu sume megi je laaaahhh...mls aku nk nyemak kat param..msk lauk pon ikut suka ati je la..bile asben da abes ops kat utara nun..barulah msk2 hebat sikit (hebat versi aku adalah spt memasak spaghetti meatball, smbl udang, ketam bcili, sotong msk merah, puding laici, sadin..eh sadin hebat gak ke????)...thn lepas aku mcm xdok life..bpuasa dgn penuh dugaan n cabaran n makian n kepenatan utk bg netbook fasa1 kat dak2 skolah (geng2 melaka tau la hazabnyer..). naseb la thn ni xde wahyu2 mengejut turun..
ape lg aku nak merepek ni..mcm xdok idea plak dah...ni bkn ape..kalau da bosan terlampau, maka belog la tmpt dituju utk mencurahkan perasaan...konpem aku da tatau mahu tulih apa..aku nk isi borg ujrah ptptn plak..maleh tul isi segala borg..nak kena g mati setem segala (yer..aku loan ptptn, aku x cmrlang nk dpt jpa segala..aku kan pemalasss..masuk u pon kebetulan je tu haha)...adeii..ok baiii!!

Moral : xdok moral utk entry ni..cuma marilah tingkatkan amalan utk ari2 terakhir d bulan ramadhan ini (cas diri ustazah pilihan...)...semoga Allah panjangkan usia utk kt bertemu di ramadhan akan dtg. Amin.

No comments: