Friday, July 23, 2010

Oh alahaiii...

Sudah lame tidak mengemaskini belog ini. Banyak pulak idea nak diceritakan. Tapi mulakan dgn ini dahulu la. Semalam adalah hari dimana sy sgt terujakan mekdi..beger GCB tu la. Kan dlm iklan tivi slalu kluar. Jd, nafsu utk memakan itu terbawa2 hingga ke tmpt kerja. Dan semalam adalah dengan konfemnya juga sy akan dikursuskan pd 2-5 Ogos kat Holiday Villa Subang. Wajibul ghunnah!! So, no excuse unless kau ada cancer or HIV or ape2 alasan yg kukuh utk tidak hadir. Jadi, kena beli handbag baru. Mmg xde kena mengena perlunya sebuah bag dgn kursus yg paksa rela itu. Dipendekkan cerita, suami ajak ke jasko utk mencari bag (eh, baiknya..ada agenda lainkah??tau ar mlm smlm adalah jumaat..heh!!)...mmg ada sale. Tp hampa. Beg adalah x kena ngan jiwa dan juga duit yg ada. Jenama pejadah tah..cleef..hilly..giamax..kalau cantek n murah n x berjenama pon sy akan beli. Ini tidak. X cantek-x murah-xde jenama. Ada la pierre cardin, tp harga setelah 70% pon adalah 189.90..pesen adalah spt mak2 datin berambut perang di majlis2 keramaian. So, not so me la kan..(ckp je la kau x mmpu..).
Slps kecewa kena lah makan kan. Suami pon mengajak dgn penuh mesra ke KFC. KFC??? Smpai kaunter trus la nak order..

Suami : B, nak mkn ape?Kt cam biasa r snack plate
Isteri : Hurmmm....
Suami : Cpt la, td kan nak sgt mkn GCB
Isteri : Oooo..ok..zinger beger 1
Suami : Ok..(trus order dgn jayanya)

Nampak x situasi disitu??Nampak x??Sedih. Terharu. Mengalir air mata kesyahduan. SUAMI, GCB adalah MEKDI ok??!!!Demi xmo kecikkan ati...mkn jugak la zinger beger...abes plak tuh.

p/s : Suami, sila la amek tau iklan2 di mesia ni eh. Kesian kat istri...

2 comments:

Unknown said...

hahahaha...lawak..lawak...jgn terorder fish o fillet kat dominos lak nanti ye..naya je nanti! :D

dAdA said...

hoit makcik sesudah la makan MCD.. supporter terbesar mendonate kan keuntungan pade zionist..sangupkah ko makan GCB dan duit yg ko byr itu digunekan utk membeli peluru dan membedil jantung kecil anak palestine..huhu..sebenarnye amir bukan tak tau..aku rase die dah start plan nak boikot tu..boikot weh isk!