Friday, February 19, 2010

Eh!! Tetiba....

Lagik 10 minit nak balik tetiba dgr lagu chenta kat radio...owh...teringat zmn muda2 dulu hehe..lagu yg menyatukan kami..eh, cam geli je plak nak cerita. lagu "i dont wanna miss a thing - aerosmith"...ms berchenta ngan suami, time nak baik semula. mkn kat kolej 5 UM...pastu diringi ngan lagu ni. dolu kami stay kat kolej 11 masa asasi. so, mkn mlm di kedai 5th sbb kat situ ada abg fotostet yg ensem nek motor besau ag. lgpon waktu tu tgh sebok2 cite armageddon yg thp sedih x hengat tu la...so, ble kluar je lagu ni msti teringat time tu....lame dah berlaku...ms tu memasing tgh miang nak berchenta....suh belajau, ko p berchenta. kalau x, da sah2 xyah bayau ptptn..harus convert je jd biasiswa JPA ke sbb terlalu cemerlang huahaha. Eh, ptptn da lama x bayau..apekahh???


2 comments:

MAYA said...

hehehe.. oiiiiiiiii ptptn harus bayar,,kang tak bleh pg obersea.. haha

MamaKaLysha:LoVe DiArY said...

abang fotostat hensem naik motor besau? apakah? hehehe... aku pun ingat... kah...kah...kah...