Thursday, December 24, 2009

Menyesal by Ressa Harlembang


Semula ku tak yakin.
Kau lakukan ini padaku.
Meski di hati merasa.
Kau berubah saat kau mengenal dia.

Bila cinta tak lagi untukku.
Bila hati tak lagi padaku.
Mengapa harus dia yang merebut dirimu.

Bila aku tak baik untukmu.
Dan bila dia bahagia dirimu.
Aku kan pergi meski hati tak akan rela.

Terkadang ku menyesal.
Mengapa ku kenalkan dia padamu.

Lagu ni dikenalkan oleh seorang barkul bernama Ida hehe...sekali dengau terus tersentap. nape lagu2 indon sume best2..kalau touching tu tahap smpai ke tulang sum2 dia punye rase..ke sy sorang jek wase camtu..pasal sy mmg over??over ker??tp, mmg sedey. walau bkn ditinggalkan kekasih...sy cube berimiginasi kalau suami tiada di sisi sy. mcm xleh nak idup. xleh nak bernapas. xleh nak berak. eh, xkelakar oke cite pasal berak!! betul, sy sygkan beliau. hrp2 beliau pon syg sy mcm nak mati jugak. segala suka-duka-pahit-manis-rahsia n macam2 lagik dkongsi sama2. kalau dia jumpa pompuan lain yg lebey baik dr saya..mcmana?? sy x snggup dimadukan. sy x snggup kehilangan. sy x snggup. sy x dpt payung emas kerana hati sy x semulia Siti Khadijah. sy tau, 1 hari nanti sy atau dia akan kehilangan...sama ada sy "pergi" dahulu atau dia. semua itu telah ditentukan olehNya.

Moral of the story : Sayangilah org kesayangan sebelum dia/anda kehilangan. B, i luv u everafter!! -Sila muntah-

3 comments:

Maia said...
This comment has been removed by the author.
Maia said...

betol..betol..saya setuju dengan pendapat saudari.. jgn ini terjadi pada kita..

touching smp ke tulang sum sum? hahaha

mamarempit said...

hui...jgn le imejin yg bukan2....tatottt...