Thursday, January 3, 2013

Pengaruh Diri Sendiri

Kalau harapkan sesuatu yg berfaedah dari pembacaan ini, sila berhenti disini. Ini bukanlah blog ilmiah apetah lg memberi ilmu...ini adalah salah 1 cara utk "kill time" smntra nak tgu kul 6. Ni sblm teruskan, ingin sy tegaskan..sy nak cerita pasal korea..kpop..dan sebagainya. Kalau anda anti-kpop..pon dipersilakan utk berhenti disini. Ya disini.

Slps baca entry FL ritu, aku sbnarnya rasa mcm beliau jugak 1 ketika dahulu. Aku bencikan ahli2 kpop yg muka nak kena jambu, kulit da konpem licin bak seramik, pakai lipgloss (lelaki), pakaian berwarna-warni, menari serentak dgn pelbagai aksi comel menyeret kaki...ya..sgt memualkan. Tapi bila lelama aku pengaruh diri sdri tgk Kpop Inkigayo..ternyata x semua itu menjengkelkan. Ada je yg best2..xperlu menari senada seirama pon..cam boyband FT Island or CNBlue..aku sukekan mereka...kih3..awak x suka..awak punye pasal..miahaha..ala superjunior, bigbang, beast, tvxq kehape tu pon best je kot bg aku...

CNBlue...itteww sukeww sgt...auww..seharian tgk live konsert depa pon tidak mengapa


FT Island
 
ok...cukupla pasal kpop idol...aku masuk bab drama depa plak. dulu before ada one hd kat astro...aku last layan cite korea ialah cite fullhouse kot..pastu da ada one, dr 1 drama ke 1 drama aku layan. sedak jugekkk...dia xde la meleret2 sgt..ya ya..aku tau la..mostly cite dia lelaki mesti bajet memula sombong tp ensem..pompuan plak mesti clumsy2 xbape senonoh tp lawa..pastu byk la moment2 sweet yg hanya ada dlm tv shj..tp x di dunia nyata kan..tp ada jugek cite dia yg beri semnagat mcm when tommorow comes..and byk lg. ok, aku bukan nk citer pasal drama2 yg kat one tu tp since aku mcm minat sgt kat lee min ho thp mimpi2 dlm drama faith-the great doctor + city hunter...aku baru tau dia pelakon BOF (boys over flower)..trus la aku g carik cd sbb cite tu thn 2009..pastu bertambah2 la aku minat kat beliau, donlod cite Personal Taste plak..sumpah sedakkkkk!!! Lg sorang aku suke 2nd hero bof tu, kim hyun joong..alala..sukeyeww lahaiii --ni kalau korg benci, cacimaki sj diriku--

best..lagu pon sume best..
dlm ni min ho more manly..sukew ngat2..pfttt
skrg aku cite pasal variety tv show plak...and aku rs mostly suke Running Man kot..sgt kelaka dan best..mls nk citer pjg, if korang suke..boleh donlod kat internet..best game show ever...other than that aku suke jugek strong heart+star king+kpop star+invicible youth,etc..and ranc keta top gear korea (kix hd) n few ranc makan2 like tasty food kat food channel kehapetah..eh kdg2 punyelah saiko..aku boleh tgk berita kat kbs..xphm pon..ape motif aku tgk pon xtau...
sgt best n kelakar..sila pengaruh diri memasing skrg!!!
erm lagi ape yg aku suke?? ok..punyelah terpengaruh tgk kemahen sedak org2 korea ni mkn..aku tlh mncuba 2 resipi korea yg aku rasa boleh kena dgn tekak aku..nati aku cite di len entry. aku aim nk mkn bakor2 (bbq) kat seoul garden tu..kat mp ada..nti akan diterjah..ye laaaaahh...kasik can lah...nak g korea mmg xkan mampu la kan...feeling2 sikit xbleh ke...verangan bukan kena bayau pon kan...

Ok. Tu je nak cakap. Kroih..zzzzzzzzzzzz..annyeonggggg!!!!

No comments: